Tisdag

Så, ännu en dag minsann. Gårkvällen tillbringade jag framför min nya datror där jag satt och ominstallerade allt på grund av att jag lyckats ta bort några viktiga program i min iver att göra datorn så "hemtrevlig" som möjligt, alltså så lika den gamla som det bara gick. Så jag hade slängt ut en massa program som kom med datorn. Tyvärr hade jag som sagt slängt även program som behövdes.

Men det är ett kärt jobb. Jag gillar ju att sitta och leka med datorn så det var ingen fara med det inte.

Somnade som en klubbad säl gjorde jag runt 1 tiden i natt och vaknade vid 12 tiden i dag så jag har defentitivt fått min nattsömn, det kan jag inte klaga på.

Idag ska jag nog.... jag vet inte. Alls. Det får ge sig allt eftersom känns det som. Pilla färdigt med datorn kanske vore nått. Nu har jag ju den gamla datorn i sovrummet så kanske jag lägger mig tillrätta och tittar på någon bra film. Men vädret är strålande höstvackert så kanske borde man ta sig ut i friska luften lite. Det är ett rätt hett förslag faktiskt.

Till affären för att köpa rengöringsmedel måste jag med. Inte för att det brinner om knutarna när det gäller det där men det kanske vore nått att göra bara för att ha nått att göra så att säga. Min kontaktperson från psyk och en till kommer på hembesök på fredag och då vill jag kunna städa ordentligt innan de kommer. Inte för att det egenligen behövs något rengöringsmedel på golven men det lukar i alla fall gott.

Men, ni vet visan vid detta laget. Innan jag gör mer så får det bli en, gissa, kaffe och cigg TADA! Så ovanligt så säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback