Trött

Trött är väl bästa sättet att beskriva mitt tillstånd. Märkligt trött till och med. Spänd, trött och förkyld. Gårdagen tillbringades nerbäddad i sängen. Chips, katten, fick tuppjuck vid 20 tiden på kvällen och ville leka. Hon sprang omkring som en liten hårboll och försökte locka mig med krumsprång och skuttande men jag låg där jag låg.

Idag är jag inte så förbaskat förkyld, men däremot trött och likgiltg. Men det får gå det med. En bra sak är att min yngsta son fyller 12 år idag. Vart i hela fridens namn har åren tagit vägen. Det känns som om det bara var igår jag åkte från min praktik i Ulricehamn i vår röda Volvo för att blixtinkallat köra hans ömma moder till BB. Men det var bevisligen 12 år sedan. Jag såg att hans mormor och morfar och mostrar hade satt ut en grattis annons i lokalblaskan i dag. Bilden visar en son på gränsen till puberteten och jag saknar honom så att det gör ont i kroppen av det. I eftermiddag ska jag ringa och gratta honom och får höra hans röst i alla fall.

Men nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan lägga mig igen. Sa jag att jag är trött?

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Såna där stolleryck får min katt oxå, gärna mitt i natten :)



Jaadu, tiden går fort när man har roligt.....eller nåt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback