Både bra och dåligt

Det finns en fördel med att vara förkyld märkte jag igår. Jag somnade gott nästan med en gång jag slutade läsa och släckte lampan och det utan mina sömntabletter. Se där att det kan komma någon gott ur eländet med.

Idag så är huvudet fullt med snor känns det som. Men jag tror att febern har gett sig lite. Jag fryser inte så vansinnigt när jag vankar omkring här i lägenheten. idag blir jag inne, den saken är säker. Cigg har jag så det räcker tills i morgon. Så jag behöver inte åka till affären för att införskaffa det heller. En innedag får det bli med mycket varmt thé, en god bok och ett värmande täcke.

Ångesten håller sig än så länge borta och för min del så får den gärna åka på semester för evigt. Men det är väl ingen risk kan jag tro.

Nä, nu får det bli en kopp kaffe och en cigg sen kryper jag ner med lokalblaskan i sängen och tycker oändligt synd om mig själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback