En bra dag?

Oj vad tidigt jag vaknade idag då. Men det gör inget, jag har absolut inget att göra idag så jag kan alltid gå och lägga mig igen under dagen. Natten har varit den vanliga blandningen av maror och drömmar. Fasen vad oroligt jag sover nu för tiden. Men det är säkert något övergående, jag menar det har bara varit så i en tio år eller så. Nån gång borde det ju gå över kan man tycka. Ibland har jag sovit så oroligt att jag är tröttare när jag vaknar än jag var när jag somnade.

Idag får bli en mellandag. I morgon ska jag ju hämta min nya medicin så då står jag inför något stort, funkar den eller inte? Men idag så ska jag bara ta det jäkligt lugnt. Chilla som ungdomarna säger. Jag tror jag ska kolla om det finns någon ledig tvättid i eftermiddag, så att jag tar tag i tvätten innan den växer över alla bredder i tvättkorgen. Men mer än så tänker jag inte göra.

Kan bli en riktigt bra dag det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback