En dålig idé

Vem fan kom på att man ska strypa hastigheten på mobilt bredband från Tele2 om man kommer upp i mer än 5 Gb nerladdat? Det måste vara någon med mycket sjuk humor. Dessutom har de strypt hastigheten till lägre än vad du kommer upp i med ett traditionellt uppringt modem. Att läsa Aftonbladet är omöjligt, det bara står och tuggar, Expressen tar en evighet att komma in på och dessutom en del av de bloggar jag läser. Sen är det ju som jag tidigare berättat helt omöjligt att logga in på min blogg den vanliga vägen. Som tur är så hittade jag på ett annat sätt att logga in på annars hade jag inte kunnat skriva detta till exempel och det hade ju varit tråkigt.

Men men, den 1/10 så kopplar de på full hastighet så jag får väl vara nöjd med att överhuvudtaget komma ut på nätet alls kan jag tro.

Men det är en riktigt usel idé det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback