Hmhm

Så börjar det gå runt i skallen på mig. Kanske är det dumt att gå och lägga sig nu? Kanske borde jag dricka kaffe, äta en rejäl frukost och hålla mig vaken till 10 nått, sova några timmar och sedan resa mig som fågel Fenix ur askan av min fredagskväll? Fan vet.

Men det jag vet är att jag har noll lust att sova just nu. Men samtidigt är jag trött så in i hmhm. Det är i såna här lägen man skulle ha en varm kvinnokropp att krypa ner bredvid. För nog skulle det locka mer än att sitta och organisera filer på datorn? Herregud, det hoppas jag verkligen, annars ligger jag illa till....

Nä, en kopp kaffe och en rejäl fundering får det bli av alla dessa tankegångar. Kanske kommer jag fram till nått. Troligen inte, men det är värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback