Jag har blivit nominerad

Miss Borderline har nominerat min blogg som en av hennes 4 favorit bloggar. JAg böjer huvudet i ödmjukhet över detta.



Nu är det då min tur att nominera och då ska jag göra följande:
  1. Kopiera bilden och lägga den på sin blogg.
  2. Länka till personen du fick nomineringen av.
  3. Nominera sju favoritbloggar.
  4. Länka till de bloggar du nominerat.
  5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade
Sen är det ju helt upp till den som får stafettpinnen om den vill fortsätta eller inte. Jag själv brukar inte göra såna här saker men denna gången blev jag så smickrad att jag kände att jag var tvungen att fortsätta.





Här kommer mina nomineringar:

Miss Bordeline (yeps, skicka tillbaka det hela)
Projekt på riktigt
Borås med nya ögon
Pum71kin
Hjulia
Aurosia
Anna Karins sida






Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

ASG Nähä du, den gubben går inte för jag har inga fler bloggar att nominera så då blir det bara en evig rundgång hahaha:)

Postat av: urban cat

Tack tack!

Blir kraftig rundgång det här!!

Jag tänkte ju nominera dej, men eftersom Missen gjorde det så tänkte jag att det skulle bli lite för mycket klubb för inbördes beundran... hehehe!

Jahaja... lurigt att få till ett gäng till så sorry!

Nominera tillbaka isåfall å så e vi på g igen!!

Kram på dej!

2008-09-08 @ 21:55:02
URL: http://projektpariktigt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback