Jag har en plan

Ja jag vet inte. Ska jag göra upp några som helst planer för morgondagen eller ska jag låta det bara vara och se vad som händer och hur jag mår?

Vill ju gärna in till La stada för att hälsa på tant mamma och köpa den där hårddisken, men vet inte om jag pallar av att ta mig dit. Lite väl ostabil för tillfället känns det som. Fasen också att man inte har bilen igång. Då hade ju det hela varit en baggis, men som det är nu då jag får välja mellan att sätta mig på bussen (tveksamt) eller ta mopeden så känns det hela som hopplöst. Speciellt om det regnar ute, då är det ändå värre att sitta på mopeden och smattra fram i 30 km/h.

Nä, det är nog bäst att inte göra upp några planer för morgondagen alls. Förutom att jag ska tvätta tänkte jag. Det är dags nu, innan det blir sådär tråkigt jättemycket som tar en hel dag att tvätta upp. Så det får jag göra tänkte jag. Jag har i alla fall vaga planer på det och det räcker gott för mig känns det som.

Kommentarer
Postat av: biffen

http://www.youtube.com/watch?v=0bqgy1mebh8

2008-09-04 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback