Jävla "bredband"

Fan vilka problem jag har haft med fotbollen. Elfsborg spelar mot Kalmar borta och jag skulle lyssna till webbradion tänkte jag. Tills jag kom på att de har strypt mitt internet så att det blev omöjligt att lyssna till. Det bara stod och buffrade hela tiden. Men sen kom jag på den geniala idén att koppla in mobilen på högtalarna och lyssna den vägen. Men det är ju skit att det går fortare att surfa på mobilen än på mitt bredband. Nä, jag ska allt skriva ett argt brev till Tele2. De kunde ju åtminstonne ha samma hastighet som ett telefonmodem kan man tycka.

Sen gick det åt helvete ändå när Kalmar gjorde 1-0 precis innan pausvilan. Det ser mörkt ut för tillfället. Men nu väntar jag spänt på att andra halvlek börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback