Kass

Usch och fy vad jag mår kass. Panikångestanfallen avlöser varandra hela tiden och lusten att åka och köpa några öl bara för att få lite lugn in själen är stor, men fan heller att jag ska ge mig.

Men jag har pumpat kroppen full med allt jag har av lugnande men det är som en piss i Mississippi ungefär. Möjligen att jag blir lite trött men ångesten är likt förbannat där och hindrar mig från att tänka en enda vettig tanke. Jag vet att jag borde äta men kan inte för allt ii livet svälja.

Men jag tror jag ska ta en kopp koffeinfritt kaffe och sedan ställa mig i duschen så kanske de spända musklerna i nacke och axlar ger med sig lite i alla fall.

Fan vad jag hatar min sjukdom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback