Man borde så mycket

Nä, det här går inte. Alls. Utanför mina fönster är vädret toppen och kanon med blå himmel och skinande sol. Jag bara måste ta mig ut i allt det vackra. Man får passa på när man kan och vädret är så fint. Det finns gott om tid att häcka i sovrummet hela långa kalla vintern.

Så jag ska väl ramla in i duschen och tvätta bort det värsta av förkylningens härjningar och sedan på med lite rena kläder och ut i friska luften. Det betyder i sin tur att jag måste dammsuga badrummet för att ta bort kattsanden som kommit på golvet, tömma lådan och vips så har jag städat lite och det är ju inte heller helt fel.

Nu gäller det bara att jag lyfter på arslet så att jag kommer iväg.

Det var ju det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback