Mellansnack

Fanken vad trött jag är. Jag känner mest för att lägga mig för att sova lite till, men jag suger på den karamellen ett tag till. Tänkte jag skulle vila middag när det är dags. Så under tiden får jag sitta och kämpa med att hålla uppe ögonen, kanske skulle man ta hjälp av lite tejp?

Idag blir det nog en sån där dag när jag isolerar mig totalt. Känns det som. Den enda mänskliga kontakten jag kommer få är väl när jag köper mjölk i affären kan jag tro. Min käre son ska till läkaren idag, det ska bli intressant att se vad doktorn säger om det hela. Jag hoppas att grabben får något för sina stackars skakiga nerver under den tiden det tar att ställa in sig på medicinen. Jag håller tummarna stenhårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback