Onödigt

Så klart jag skulle få en dunderpanikattack. Självfallet eftersom jag hetsat upp mig helt i onödan på en dum kommentar. Så onödigt. Som sagt, skriver man som jag gör och sticker ut hakan får man ju vara beredd på en snyting då och då. Men som jag även sagt innan, ibland orkar man bara inte ta skiten utan att svara tillbaka även fast svaret vara färgat av ilska och kanske inte tillhör mina största retoriska ögonblick precis.

Men så fick jag betala genom den där panikattacken också. Tog väl en 20 minuter eller nått så jag kom undan rätt så bra denna gången, troligen för att jag redan tagit mina lugnande piller. Så nu är jag så trött efter all spänning. En del klättrar i berg för att uppnå spänning. Jag själv sitter i vardagsrummet, det är nog med spänning för mig :-)

Nä kära och okära läsare. Nu bjuder jag godnatt och så får vi se vad morgondagen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback