Skaftet

Sådär ja. Då har jag fått beställa ett nytt fäste till GPSen från Dustin för 300 pix. Kul. Egentligen så hastar det ju inte så mycket med det där eftersom jag ännu inte kan köra bilen, men man vet aldirig om det tar slut i lager eller nått sånt så jag klipte till med en gång. Där fick man för att man var snäll och lånade ut den.

I övrigt så är jag vansinningt trött. Vaknade ju på rätt gott humör trots allt, men sen började det krypa i mig på ett obehagligt sätt så jag  tog som jag tidigare berättat de där lugnande pillren och bredde på rätt så grovt för jag tänkte att jag skulle klara mig utan ångest idag. Men nu får jag betala priset i form av en mördande trötthet och inte är jag ångestfri heller. Hela systemet går på övervar, inte lika mycket som det brukar måste jag tillägga men tillräckligt för att jag ska tycka det är jobbigt. Det är då själva fan att man inte kan få ut sobril eller stesolid eller nått annat som biter på ångesten. Hellre pillerbeoende än att varje dag ätas upp av sin ångest.

Men jag vet ju hur de resonerer, doktorerna. Jag är en missbrukarpersonlighet så det vore katastrof att skriva ut ett lugnande preparat som är beroendeframkallande för då skulle jag bli beroende på 5 minuter. Sen är det ju det att man ofta måste öka dosen allt eftersom man blir motstådnskraigare mot preparatet så helt plötsligt står man på skyhöga doser och inte heller det hjälper.

Nä det är inte lätt det där. Men det är själva fan att det inte finns någon ofarlig drog man kan ta för att lugna ner sig lite Ja Missen, jag vet, majja *asg*  Men serru det är inget för mig, blir bara psykotisk så det får vara.

Men ibland känns det förbannat orättvist när man tittar sig omkring i världen och finner alla dessa männiksor med familj, jobb med karriär, arbetskompisar, givande hobby och villa med vovve. Sen tittar man på sig själv och finner en ensamvarg som spenderar stora delar av dygnet till att försöka svälja och sedan sover restenav tiden.

Jaja, nu är ju saker som de är så det är inte mycket man kan göra åt det förutom att försöka kämpa på och se glad ut.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Nä cannabis är ju verkligen inte att rekomendera om man har tendenser till att få psykoser.....majja är bra mot mkt men inte mot allt och inte för alla ;)

Dessutom kan det ju förstärka ett tillstånd man redan är i, tex att en ångest inte dämpas utan tvärtom blir värre.



Det där med GPS:en.....är du rädd för att inte hitta mellan Visafors å Borås hahahaha???!!!



SORRY, kunde inte låta bli ställer mig i skamvrån

Postat av: WoB

Så sant så sant.



asg det är inte för det jag köpte den i ett anfall av shoppingfeber, men nu när jag snart förhoppningsvis får tillbaka mitt körkort och kan ställa på bilen igen kan den vara bra att ha. Helt onödigt egentligen men ville bara ha a.-)

2008-09-07 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback