Tåg och lunginflammation

De lovar regn på tv. Kul. Jag som tänkte ta mopeden in till La stada, men nu vet jag inte alls om jag har någon lust alls. Kanske ska jag försöka med bussen eller tåget nu när jag fått min nya medicin. Den verkar funka hyggligt. Jag har fortfarande inte vant mig vid att ha helt torra händer men det är ju bara bra för det betyder att jag gått ner i varv lite. Kanske, kanske klarar jag bussen. Eller bättre att ta tåget kanske. Det är något mer meditativt med att åka tåg och det går ju precis utanför dörren så varför inte. Kostar lika mycket som bussen gör det med. Nja, vi får se vad det blir av det hela.

Kanske håller regnet upp så pass länge att man kan sätta sig på mopeden utan att vara rädd för lunginflammation. Jag kan ju alltid hoppas i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback