Planeringen för veckan

Oj vad gott jag somnade. Det räckte att lilla huvudet ramlade ner på kudden så somnade jag tvärt. Så nu känner jag mig småtrött men vederkvickad på samma gång. En dusch står på schemat, raka lilla hakan och så ska jag nog lägga mig och läsa sen tänkte jag.

I morgon ska jag allt ta och städa här i lägenheten. Får bli en storstädning tror jag. Inte så mycket för att det behövs men för att det känns så bra när det är gjort. Jag funderar lite på att bona golvet i vardagsrummet, men det är ju så mycket som måste flyttas om man ska göra det så det är frågan om jag orkar med det. Men det skulle behövas för lacken ser lite matt ut på parketten.

Jaja, det där är i morgon som sagt. Först ska vi väl ta oss igenom den här söndagen till att börja med.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Du är ju hurtigare än den värsta hemmafrun jueh......kan du skicka över lite såna städgener till mig tack :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback