varför?

Nä det var värst vad det var svårt att komma i säng då. Jag sitter och lurar på vad som hände som fick mig att vakna i en glänta i skogen. Det är ärligt talat väldigt otäckt det hela. en sån minneslucka har jag aldrig tidigare haft. Men det är ett stort svart hål i mitt liv liksom. Ena stunden var jag på fest, andra stunden så vaknade jag mitt i skogen.

Visst vet jag att jag är alkoholist och visst vet jag att jag inte borde dricka. Men något sånt här har aldrig hänt mig tidigare. Så jag rannsakar mitt minne och mitt samvete för att finna någon anledning till att jag skulle vara där på den tiden.

Fast det känns lite som att det vore bäst att släppa alla tankar kring det hela, för jag lär aldrig finna svaret ändå. Som jag tidigare sa, ännu ett av livets mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback