När allt händer och inget sker

Håhåjaja och allt som gamla rysska gummor med klut kring skallen ka säga en dag som den här. Igår var det minsan full fart. Jodå. Stärkt av en gnutta vansinne så ägnade jag mig åt saker som att bada i Viskan, nä, det var inte så kallt, försöka prata med före detta damen. Gick sådär kan jag säga. Mn förmåga att reda ut allt orett var kraftigt förhindrad genom det där vansinnet. Själv tyckte jag att jag var både charmerande och verbal, men något säger mig att det hade funnits bättre tidpunkter att ta sig an det där projektet.

Sen åkte jag bussen hem och somnade på stört med kläder och allt och vaknade i morse med en känsla av att världen var alldeles för högljud och därefter fortsatte jag sova en stund till.

Sen har det inte hänt så mycket. Jag sitter och lyssnar till matchen mellan Kalmar-Elfsborg på webbradion och funderar på att gå och lägga mig för att sova bums när matchen är slut. Så trött så trött.

I morgon ska jag in till staden igen tänkte jag. Men det är då det. Just nu så vill jag bara slappna av och ha det gott här i min lilla lya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback