Nöjd

Underbart. Sova hemma är sannerligen underskattat. Hela natten, vad jag vet, har Chips, katten, sovit bredvid mig. Hon hade dessutom fräckheten att väcka mig på morgonkvisten och kräva att jag klappade henne. Men jag övertygade henne om att vi skulle sova lite till och gjorde det så bra att vi inte vaknade förrän vid 11. Tanken var att jag skulle fått skjuts in till stan på morgonkvisten men det föll platt då jag sussade så gott.

Men vädret är gott, kaffet är gott, cigaretten var god och banne mig om inte jag känner mig en smula god jag med. Som att ha hjärtat i bomull. Nu har jag planerat att städa en smula och sedan bege mig mot Motivationsenheten igen. Men var sak har sin lilla tid och än så länge är jag fullt nöjd med att bara sitta här och ha det förbannat bra.

En dag som börjar bra är en dag att ta tillvara på.

Kommentarer
Postat av: Zenita

Det låter härligt! Ja det gäller att ta vara på den sista gnutta sommar som dröjer sig kvar. :)

2009-08-27 @ 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback