Rösten från tvätthögen

Äsch så förargligt. Givetvis lyckades jag glömma tiden och missade bussen. Så det var bara att ringa in till Motivationsenheten och avtala en ny tid om när jag ska skrivas in. Så nu har jag fått några gratistimmar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Men jag hittar säkert på något kan jag tro.

Kanske skulle man helt enkelt sätta på en kanna kaffe och sätta sig på balkongen medan solen fortfarande skiner och regnet håller sig på avstånd. Eller läsa dagens avis.

Min tvätthög har återigen växt sig upp över tvättkorgen och brett ut sig över golvet i kassar och påsar. So vanligt en katastrofzon där jag en gång slängde den första smutsiga strumpan. Men det är ju inte läge att ta hand om det där nu så det får väl vara tills ett bättre tillfälle infaller. Någon gång.

Jaja, nog om det. Nu ska jag försöka få något gjort, vad det nu än blir.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Så såg det ut här med för typ tre veckor sen, men nu är tvätthögen äntligen väck å det är sååååå gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback