Jod gul

Jaha. Julafton och alla är glada. Det är dags att lägga ifrån sig det bittra, sura, arga. Jag tror att jag kan fixa det. För några dagar. Inte för att jag är säker, men nog borde det gå?

Så från min lilla lägenhet önskar jag alla en god jul. På riktigt. Utan att mena något annat än det jag skriver. Umgås, ät, drick, men inte alkohol, titta på valfri anka på tv. Men återigen. Glöm inte att älska. Så mycket du bara kan och orkar och helt lite mer. För det är viktigt det där. Att bry sig och älska. Att vara närvarande. Att leva. Nån dag tar allt det där slut och då är chansen borta.

Le. Även fast du kanske inte vågar.

Och du. Sitt inte här och glo på nätet och en vansinig mans raljerande. Vakna upp en smula.

God Jul!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback