En kvinna för mig

Nä nu är jag vansinnigt trött på det här. Sjuk i 2 veckor. Det är ju helt... sjukt. Hade jag varit min egen patient så hade jag sagt till mig "du är ju fan helt dum i huvudet som inte söker läkare din idiot". Jo, jag vet. Men det kanske går över? Av sig självt?

Förresten så behöver jag en kvinna. Nope, ingen såndär modern, självständig sak, utan en gammaldags, kuvad dam. En som vill städa min lägenhet i lackklänning och stövlar som som sen vill krypa ner bredvid mig och vill ha hämningslös sex. Inte för att jag skulle orka knulla nu. Men tanken vore god. Så kunde vi ligga där och bara vara och hon kunde berätta för mig hur underbar jag är. Yeps. Vore toppen.

Men jag får väl ligga här och vara alldeles ensam och sjuk på mina löjligt smutsiga lakan och lukta illa.

Livet är inte toppen.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hm, en vän var sjuk för ett tag sen, och man söker ju inte läkare i första taget, men när hennes sambo väl skjutsade henne till sjukhus hade hon lunginflammation visade det sig... var jättedålig i tre veckor. Så visst kan det vara värt att söka hjälp om man är så dålig att man inte kan ta hand om sig...

Du... tror inte ( eller hoppas inte) det finns såna kvinnor, det är nog mer en slav du vill ha :-) eller så får du förtrycka henne mycket för att hon ska stanna kvar...

Många uppmuntrande hälsningar!

2009-02-01 @ 20:56:40
Postat av: Wob

Jo. Det vore rätt så smart att söka doktor i det här läget. Just lunginflammation känns korrekt.



Nä, gudskelov så finns det nog inga såna kvinnor. Hua, det hade varit hemskt. Trots allt mitt skrävlande så har jag fått för mig att även kvinnor är människor :-) Nä, förtrycka är inte så bra. Känns väldigt 1900-tal på något sätt. Nä, det duger så bra med katten bredvid kudden :-)

Postat av: Miss Borderline

Vad är det här för MESIGA dumheter....."kvinnor är oxå människor bla bla bla", VA????!! Sällskapar jag med en MUS????!!! BTW, lunginflamation har ingen dött av......TRAMS!



;)

2009-02-02 @ 20:49:02
URL: http://jonna2.blogspot.com/
Postat av: gittan

Visst dör man av lunginflammation om man inte går till läkare och får antibiotika.. Har man KOL blir det oxå lättare att få det. Du är ovanligt ofta sjuk, så gå nu till vårdcentralen i morgon

Vi vill ju ha dig piggelin så du kan skriva dina genialiska bloggar!

2009-02-02 @ 22:55:12
Postat av: virpi

hehe,Hur roligt hade det varit med en sån kvinna efter ett tag?

Nästan bättre med katten då.Den äter iaf inte lika mycket.:)

//Virpi

2009-02-03 @ 09:18:28
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Miss Borderline

Gittan: Jag SKOJJA.....självklart vet jag (likväl som WoB) att man kan dö av en obehandlad lunginflammation.....men WoB känner mig så väl vid det här laget så han vet att att skojja :D

2009-02-04 @ 13:58:37
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback