I´m BACK

HAAAAAAAALLLLLLOOOOOOOOOO Världen.

Tillbaka. I skick som ny. Eller, nja ny var att ta i. Men som bättre begagnad kanske vore en smula bättre förklaing. Om ni tycker att jag svamlar oavnligt mycket idag så finns det en bra anledning som bara några få i världen vet om. Men det tänker jag inte ta upp här. Vi nöjer oss med aqtt säga att jag mår mycket bra under omständigheterna.

Men jag har fått äran att beginna mig i Göteborg. Vacker och som alltid spännanden stad, även om jag inte sett så mycket om man säger. Nu alltså.

Har försökt att läsa tidningarna men jag är alldeles för seg för att fatta. Nu skulle man ha en sånd Harry Pottertidning där bilderna kunde berätta. Än vet jag inte om jag kommer hem idag eller i morgon eller på måndag. Jag siktar såklart på idag. Man sover så gottgiare i sin egen säng med katten bredvid sig.

Jag har i alla fall räknat ut att när jag dör förhopningsvis om 100 år eller nått sånt, vill jag dö på sommaren. Fan för att dö och det sista ,man sett är slask. Inte bra alls.

Jag har lyssnat till sons demoskiva med gruppen Devastation (jo de har bett det gamla bandet från USA som hade samma namn om dom får använda det). Mycket bra måste jag säga . Lite såsig produktion och lite burkigt ljud med så är det ju också bara en demo. Om någon är intressrad av metall kan ni gå in på gruppens hemsida

http://www.devastation-metal.tk/

Från deras hemsida: "Demon är för övrigt omdöpt till "...The World's Still Black And White". Den är gratis så alla ni som kommer på gigget och vill ha ett ex får ett så länge det finns kvar. Vill ni andra som inte kommer ha så kan ni bara maila en förfrågan om en demo. Demon och skivan är gratis men ni får betala frakten som är ungefär 10-12 kronor".

Det är gitaristen som är min son, Daniel. Det gör mig löjligt glad och stolt att han fakttiskt på sin presentation på deras hemsida faktiskt nämner mig som den som introducerade gitarren för honom. Jodå. Jag kommer ihåg hur vi satt timme ut och timme in och övade på ackorden D, A. Nu kan jag bara säga att ajg hoppas han lär mig nått snart :-)

Nä, nu ska jag vila lite. Tar på krafterna att sitta upp så här ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback