Saknaden efter en före detta livskamrat

Funkade en stund att skratta. Så skönt att skratta och tänka. Så skönt att få vara en smula människa igen. Men så kom allt tillbaka och ja, jag erkänner, jag saknar min före detta fru så att jag håller på att dö. Men, saker är som de är och gudskelov så är hon lycklig nu för tiden om jag fattat allt rätt. Men sedan allt det där jag fick blev fel så har allt blivit snett. Jag orkar inte ens tänka tanken på att låtsas att jag inte bryr mig längre. Mitt liv är vansinningt tom utan henne och jag tror fan inte att det går en natt utan att jag drömmer om henne. Ja, alltså de nätter jag har tillräckligt medvetande för att drömma.

Ja herre je hennes nya karl är en mycket, mycket lycklig man.


Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Jobbigt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback