Sovit så gott så

Oj då. Jag var visst en smula trött. Jag som bara skulle ligga en stund och vila somnade och sov väl i en 7 timmar eller vad det var. Nu har jag varit upp en stund och tittat lite på tv. Men det räckte faktist för nu är jag rätt så snurrig i bollen igen. Men man måste ju gå upp lite titt som tätt så att man luftar lungorna ordentligt och inte gör det hela värre än det redan är. Man märker att det funkar för så fort jag går upp så börjar jag hosta och får upp en hel del slem. Jag vet, äckligt, men det är ju så det är ju.

Det bästa kanske var att jag inte kom iväg och köpte några cigg. Visserligen har jag rökt några fimpar men det har defenitivt blivit mycket mindre än det brukar. En bra början kanske.

Nu ska jag vänta på att jag blir lite trött igen så att jag kan sova. Troligen blir det sovmorgon i morgon, men det får det allt vara värt. Nu när man vet att man faktiskt är sjuk på riktigt och inte bara inbillar sig så kan man unna sig lite :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback