Utmaning om äcklig mat

Ni som härmed blir utmande skall omedelbart nedskriva de fem (5) äckligaste
maträtter ni vet. Samtidigt skall ni kommentera de rätter som
utmanaren skrivit ner d.v.s mina.
Utmana sedan fem av era stackare i bloggvärlden.

Sixten och Morris matte som utmande mig, hon gillar absolut inte detta:

1. Lever!!!
2. Inälvsmat i övrigt
3. Jansson Frestelse (det är fiskarna)
4. Lamm skulle jag inte kunna äta så bra
5. Orm


Vad tycker jag om hennes lista då..?
  1. Snorgott, ialla fall om kära mor gör den.  Annars är det lätt att den blir seg och trådig.
  2. Sant, njure är ju ingen höjdare precis.
  3. Fattar ingenting. Det är ju så gott, just därför att man har i ansjovisen.
  4. Jättegott.
  5. Låter både vettigt och sunt att inte äta orm.


Nå. Då var min tur då.

  1. Lutfisk. Fyfan vilken maträtt om man ens kan kalla det mat. Bluäck, urk.
  2. Fårhjärna, eller vilken annan hjärna som helst.
  3. Ål. Det är ju egentligen bara en förbannat förvirrad orm. Går bort.
  4. Tunga.
  5. mat med rosépeppar i. Uscha.

Jag utmanar

Missen
Jenny Falukorv
Lina
Magnus Larsson
AnnaKarin

Finns inget som hels tvång det hela. Går så¨bra att strunta i. :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket, ska försöka fixa det imorgon, just nu orkar jag inte riktigt tänka ;)

Postat av: Miss Borderline

Ah, det var ju en riktigt kul utmaning :)

2009-02-27 @ 13:48:58
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback