Bilder från julafton

Här kan ni se lite bilder på mig och mina vackra barn på julafton 2008

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Oh va kul :)

Ni är så fina allihop, jag tänker lite på den gode Cornelis när jag ser dig i skägg :D



Och appråpå vikt, jag tycker du ser mkt kramvänlig ut och min vännina som gillar karlar med "podus" skulle nog säga att du gott kan lägga på dig några kilon till, hon AVSKYR magra (som hon benämner dom flesta män) karlar hehe. Fast hon är gift med en riktig liten smalis nu, för i slutändan så är det ju personligheten som avgör och inte utseendet, så är det ju faktiskt (iaf för dom flesta). Det enda jag inte skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med är en biffig bodybuilder, och förresten så tror jag inte att deras personlighet stämmer in med mig ändå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback