Läs min poesi. Närmast ett krav faktiskt

Det var ett tag sedan jag gjorde skamlös reklam för min egen poesi kom jag på. Så nu är det dags minsan. Ramla in här på Sockerdricka så ska ni finna ett av 2000-talets största talanger skriva direkt från hjärtat, utan några som helst genvägar till hjärnan. Det märks, jag lovar :-)

Tänk nu på att det är 60 dikter, alltså fins de på flera sidor. Jag har märkt att många bara ser första sidan. Men för sjutton. Så mycket god länsing har ni inte fått er på många år så läs på nu, kommentera och var ärliga. Helst inte elaka men konstruktiva.

Jag måste ta tag i det där nu när jag och Missen blivit ett par. Herregud, nån av oss måste ju tjäna lite pengar med. :-)

Mina dikter

Mina noveller


Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ja jag förväntar mig ju en avsevärd höjning av min levnadsstandard nu när jag fått en man......JAG är då inte för nån jämlikhet inte, mannen skall försörja och skämma bort sin kvinna, jamen!

Postat av: Wob

Jajamen. jag gör mitt bästa serru. jag skall överrösa dig i dyra sminkprodukter och Viggofilmer. Jajamen serru :-)

2009-01-27 @ 21:36:24
URL: http://wob.blogg.se/
Postat av: Miss Borderline

Ah, jag VISSTE väl att jag valde rätt man för jobbet ;)

2009-01-27 @ 23:40:21
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback