Övertrött

Herregud. Den där magsjukan tog sannerligen musten av mig. Jösses. Jag somnade någon gång på eftermiddagen igår och vaknade vid 11 idag. Tillråga på allt så har jag liksom en minneslucka från igår. Det känns lite som när man druckit skallen av sig. Det allra värsta? Jag är så trött så trött. Vill bara sova. Men jag tvingade upp mig själv ur sängen för att jag tänkte att jag kan fasen inte sova bort livet totalt.

Så. Nu är jag uppe. Fryser som fasen och har ont i hela kroppen efter att ha legat stilla i allt för många timmar på en kass madrass. Ja herre je. Allt ska man vara med om.

Men men. Det är väl bara att sätta igång med dagen kan jag tro och försöka hålla sig från sängen så gott det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback