Bloggbävning? Dra åt helvete

Jaha du. Första sidan på Expressen är just nu hur du kan få 15400 mer i plånboken. Inte 15500 utan 15400. Visst retar det ditt kukhål? Så, vad bryr du dig om några (40) döda barn. Sedan du lade dig igår. LARS!!! HÅLL KÄFT!  Ja, jag ska visa er hur ni ska leva ert liv. Fittor. Så. Du brinner för att ta bort IPRED? Jo, det är JÄTTEHEMSKT att du inte kan ladda ner all musik och film gratis. Stackars satans dig. Visst gör det ont att behöva bli jagad för att du för nått som varit olagligt sedan.. HEY::: LYSSNA:: INTE I ÅR:: sedan 1878. Nä det är inte nytt. Du bryter mot lagen och njuter av det. Fuck you. Så. Det värsta som kan hända dig är att någon säger att det som är fel är fel? HAR DU BARN? Kan du tänka dig barn? De dör. Precis nu. just som ditt feta bleka arsle läser detta. De dör. DÖR!

Ok. Så vi kan ta ner det hela. Vi skiter i IPRED. Vi bryr oss om allt annat. Så klart inget mer än det vi kan se. Så. Dumma dumma EU som vill spara din mail. Dumma dumma dom. Jo, jag håller med. Det är dumt. Men vad skriver du som är så hemligt? Tror du på allvar att du inte kunnat prata i telefon sedan 1956 utan att någon hört dig? Jag är gammal signalist. Jag tror. Så. har det gjort dig illa? Har det dödat dina barn? Nåväl. Så...

Men. Jag är inte oresonlig. Visst. Dumma dumma världen. Jag håller med dig. Jag vill också protestera. Jag vill skrika högt. Men för helvete. Varför blir den en bloggbävning eller vad fan det heter när nån säger att det är olagligt att ladda ner när det var olagligt från början? Kul, ett nytt parti. Kul. Men vart är ni när Israel dödar barn? Blev det för jobbigt? 40. Barn. I natt. De gömde sig från bomberna i en skola och de dog. Armar, ben, bålar, huvuden åt alla möjliga håll.

Men jag glömde. Du är förbannad för att någon säger åt dig att ladda ner sista skivan med... tja.. välj. Vem laddade du ner sist?

För helvete. Bloggbävning. Jo visst. Så länge det inte spelar någon roll. SÅ länge man slipper bry sig. Så länge man vinner nått gott på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback