Ännu en herr anomym

Håhåjaja. Jag bad dem dra åt helvet för ett halvår sedan eller vad det var. De som läser mig blogg och som efter ett år briserar i en explosion där de tycker att jag är det sämsta sen det fyrkantiga hjulet. Men de heter alltid anonym eller som i det senaste fallet puttifnask. När ska de förstå ett min blogg bara är en del av mitt liv. Den är inte 100% av det som är jag.

Dessutom så verkar puttifnask läst på dåligt. Men det är en annan sak. Norrköping liksom.

jaja. Detta är min blogg. Bara min. Skicka kommentarer, jar raderar ALDRIG någon. Men snälla. För din egen stolthet, var inte anonym. Det är inte jag. Tycker du att jag har fel, och det har jag säkerligen ofta, säg det, ge argument för att det är så. Men att börjar klaga på att jag har en piercing i ögonbrynet och svamla om att en sådan skulle jag aldirg anställa. Om jag var i den situtationen. Nå, så det verkar som om du inte är det. Själv satt jag i 3-4 och anställde folk och det första som jag tittade på var definitivt inte piercingar.

Äh. Orka såna fittor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback