Babys in black

Fan. Vuxna karln. Sitter och gråter. För ingen annan än sig själv. Katten, Chips, sitter och slickar tassarna och tittar på mig. Hela hennes lilla kattansikte är fullt av förvåning. Husse som nyss satt i köket och åt den där brinnande pinnen som luktar så illa och drack det där vattnet som är rött och som ligger i det vita skåpet. Men så är det. Jag vet inte. Salta, salta tårar rinner nerför mina kinder, jag dyrkar Lennon och tänker på att ta livet av mig. Men så kommer jag på att livet självt tar livet av mig så jag väntar lite. Jag har mer att få. Mer Lennon. Mer Elvis. Mer Cash. Mer Morrissey. Mer... av allt.

Men just nu, precis i denna sekund. Orkar inte mer strålbehandlig. Inte mer pissa i en flaska. Inte mer, inte mer, inte mer.

Jaja. Jag har tvärt emot alla prognoser gått UPP i vikt. Hey. Jag säger ju det. Jag är fan i mig unik. Har jag inte legat med dig än? Men för helvete. Ställ dig i kö tös.

Oh dear, what can I do?
Baby's in black and I'm feeling blue,
Tell me, oh what can I do?
She thinks of him and so she dresses in black,
And though he'll never come back, she's dressed in black.
Oh dear, what can I do?
Baby's in black and I'm feeling blue,
Tell me, oh what can I do?
I think of her, but she thinks only of him,
And though it's only a whim, she thinks of him.
Oh how long will it take,
Till she sees the mistake she has made?
Dear what can I do?
Baby's in black and I'm feeling blue,
Tell me, oh what can I do?
Oh how long it will take,
Till she sees the mistake she has made?
Dear what can I do?
Baby's in black and I'm feeling blue,
Tell me, oh what can I do?
She thinks of him and so she dresses in black,
And though he'll never come back, she's dressed in black.
Oh dear, what can I do?
Baby's in black and I'm feeling blue,
Tell me, oh what can I do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback