En jäkla bra dag!!

Vad i hela fridens namn har hänt? Jag somnade rätt tidigt i går kväll och har sovit hela natten som ett barn och när jag väl masade mig ur sängen vid 9 så mådde jag kanon. Vad ännu märkligare är att jag mår lika gott nu med. Jag kan inte påminna mig om när jag senast mådde så här bra. Inte ont någonstans. Pigg och alert. Lugn och samlad. Skumt. Jätteskumt.

Men det är bara att tacka och ta emot. Så nu väntar en tredje kopp kaffe på mig. Sen ska jag lägga in den rena disken i hyllorna och återigen fylla diskmaskinen med glada små smutstallrikar och annat smått och gott. En dusch blir det nog sen även för mig. Tanken är att jag efter dessa moment i mitt liv ska sätta mig på bussen in till staden för att återigen hälsa på tant mamma.

Så på det hela stora så känns det totalt och komplett bra idag. Finns inget att klaga på. Så underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

AH, en epidemi har drabbat västsverige, kan inte tolka det på nåt annat sätt eftersom EXAKT samma har sak hänt mig idag :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback