En mycket snurrig man

Sicket elände. I morse yrade jag runt i hela lägenheten och letade efter min plånbok som jag bara inte kunde hitta. Så till slut så fick jag ringa och boka om Chips kastering. Jag var vid det laget både uppstressad och väldigt irriterad på mig själv som inte kunde hålla ordning på en så viktig sak som min plånbok.

Till slut hittade jag den. Det var när jag skulle dricka lite kaffe som jag fann den. I med varmt kaffe i muggen, öppna kylskåpet för att hämta lite mjölk och vips var den där. Min plånbok. Som jag lagt in mycket prydligt på en hylla i kylskåpet, bredvid senapen.

Varför i hela fridens namn lägger man sin plånbok i kylskåpet? Ja herre je. Jaja. Sen har jag ägnat hela dagen åt att sova och det behövde jag visst efter helgens lite ostrukurerade liv. Så nu ska jag bara äta nått och sen tror jag att jag lägger mig i sängen igen för i morgon så ska jag ju upp tdigt igen och ska jag och min lilla Chips till veterinären.

Och ja. Jag har kollat att jag har allt för i morgon :-)

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Hahahahahahahaha, och DÄR gav du mig dagens skratt, man tackar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback