Ett litet privat brev

Gnurf. För det första vill jag tacka dig för att du läser min flogg. Snogg. Hogg. Det tyder på en viss kompetens. För det andra vill jag tacka dig för att du bryr dig. Och nu är jag faktist helt ärlig. För du har tydligen följt mig och har en kunskap om det jag skriver. Men backa? Radera? Nä. Snälla, du borde vid detta laget veta att jag inte gör det. Så klart jag inte gör. Mina tankar är alltid tre steg före mig. Hur jag ska lösa min nuvarande situtation? Vad finns det att lösa? Stugan var ett personligt bottenträsk. Men sånt är livet. Nu mår jag som sagt förbannat bra. Faktsiskt. Jag, min katt och mitt hem. Turer med bussen och en smula luft då och då. Just nu, för tillfället finns det inte mer att begöra av livet. Om två år kommer jag säkert att vara på gång igen. Någon annan stans. (sic). Men just nu? Trivs som fisken i vattnet. Bara jag kunde sova lite. Bara en smula.

Förresten är Gnurf ett ord som jag till och med själv kunde kommit på.

SAOL ringer hem till mig för att fråga :-)

Kommentarer
Postat av: Gnurfen

Jo, inte menar jag att du ska radera mina inlägg ;) Bara de som blev två, tre, fyradubbla liksom. Mer ett tekniskt problem alltså... Har nog nåt med uppdatering/refresh å sånt att göra. Men du vet ju sånt.



Och Yes! Jag har följt lite under de sista två åren.

2009-03-24 @ 02:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback