Frlåt

Usch och fy. Jag har lyckats reta upp en trogen läsare. På FB. Eftersom jag var på ett STRÅÅÅLANDE humör i lördags så började jag skärsdåda min FB-lisa och kom fram till att en del jag kände kände andra jag kände och att den del jag kände båda två eller tre eller valfrit nummer kände en annan.

Så i mit förvirrande stillestånd så böjade jag kontakta personer åt höger och vänster. För de mesta gick det bra. Men så kommer vi till den där männskan som jag var ren otrevlig mot. Ushca och fy och allt det där. Men nu har jag tiggt opchbett om förlåtelese och hoppas att det räcker en bit i alla fall :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Heya =)



Japp du är förlåten du L Å som du kanske märkte är jag inte den som är den utan kan fräsa ifrån rätt så rejält S

2009-03-08 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback