Helg 474 i bilder

Min helg på bild


Se det hela som en linjär bild av vad helgen har varit full av. Från Källebergsgatan in till staden tillbaka till min lilla lägenhet. Dom vita, svarta, blurriga bilderna ska vara där. För, det är liksom så det varit. Bilden på låsvredet till toan finns på grund av att jag efter 12 månader i min lägenhet kom på att det sitter där. Man sitter på dass och plötsligt ser man en grej som man inte hade en aning om att det fanns. Ett svart låsvred. Till min toa. När fan satte de dit den liksom.

Förutom detta?

Intet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men var det inte så att du mötte en ung kvinna på bussen dessutom, en osminkad, kräksjuk mamma med migrän och en unge i pyjamas? Vart är bilden på när hon ligger i snön utan för bussen? Jag bara undrar?

Postat av: Miss Borderline

Kul!



Vaddå, skvätte Chips? Trodde bara det var hankatter som gjorde det.



Men vaddå tjock, det är väl ingen fara med henne!! Hur gammal är hon?

2009-03-18 @ 19:03:53
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback