Hjälp mig att finna en kvinna

Missen hade en himla skojsig sak på sin sida som jag bara var tvungen att stjäla.

Jag liksom Misen är sorgligt singel. Och vi lever i ett samhälle där det int är helt ok. Trots att Sverigen innehåller mest singelhunshåll i världen så är det int accepterat.

Så, kära bloggläsare! Er uppgift blir att föreslå den kvinna som ni tror och tycker skulle passa bäst ihop med en oförutsägbar karl som jag!
Ja det kan ju bara bli frågan om män i den sk offentligheten då, det funkar ju liksom inte att föreslå Stina från Götet för hon är en riktigt bra bebe.......Sorry Stina!


Så reglerna är:

  • Kvinnliga läsare får inte föreslå sig själva......sorry hahaha.....eller kanske inte vid närmare eftertanke, ja för ER alltså ;)
  • Inga män får föreslås, även om det finns män som  är vackra varelser så vill jag inte ha sex med dom :O
  • Och till sist så måste ni motivera varför ni tror att den personen ni föreslår och jag skulle passa ihop!
Nu måste väl det ändå rassla i kommentarslådan eller?? Kom igen nu.....

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Hahaha, ser du att du har skrivit: Ja det kan ju bara bli frågan om män i den sk offentligheten....:P



Eftersom du förvarna mig om detta har jag småfunderat lite några dar, men nu ska jag ta mig an uppgiften på ALLVAR!

Återkommer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback