Jag bryr mig inte

Jaja. Det blev en sån dag. Mellan himmel och helvete. Lika gott det. Borde göra en massa men har inte orkat nått. Försökte reta nån men edet blev väl inte så bra. Men jag gör ett försök i morgon igen. För det är liksom bara när människan är arg som den tänker. Har jag fått för mig. Jo, jag tänker mycket. Men så är jag även arg mest hela tiden nu för tiden. Hej lobotomi.

Så. Jag ska väl försöka sova lite. För en gång skull. Eller sitta uppe och vara småfbannad. Eller nått. Men nog blir tiden morgon igen. Fast det är kväll nu. Natten kommer och den går över. Men jag vill liksom inte sabba din fest. Så jag drar. Om hon kommer så säg till. Jag har druckit ett glas eller två och jag bryr mig inte. Men. Jag älskar henne.

Vem?

Fundera på det du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback