Magrutor på en kvinna. Uäck!

Jag vet inte längre. I A-bladet kan man läsa hur kvinnor kan få magrutor på bara 5 veckor. Eh! Magrutor på en kvinna. Jättesexigt. Jag hoppas även att samma kvinna kan skaffa mustach och hög hatt med så att man får en perfekt kvinna.

Nä, som sagt, jag vet inte längre. Men jag har faktiskt väldigt svårt för att tänka mig någon mer osexigt än en kvinna med ett sexpack på magen. Om det nu inte är ett riktigt sexpack med öl alltså. För det vore inte så illa.

Kort och gott. Kvinnor ska inte ha magrutor. Tycker du annorlunda? Tja då är du väl bög då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha ja du, nu kammar du hem guldstjärnor i himlen hos många kvinnor, ja hos mig oxå, tanken att det skulle bildas rutor på min mage skulle isf bara bestå av rutor efter ett sexpack...

2009-03-10 @ 19:15:47
Postat av: Lotta

Ha ha ha ... det va riktigt bra skrivet av dig =) Me like!!

2009-03-11 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback