Norwegian Wood

Just nu är jag en smula matt. Lovar alla mina två läsare att uppdatera er kring mitt senaste dygn. Ska bara försöka komma ihåg det själv först. Jag menar, det är väl rätt rättvist att jag berättar det för mig själv före jag berättar för er??? Har liksom haft min Norwerigian Wood-helg. Vet du inte vad det betyder? Nå, kära du, då är du på fel blogg eller så får du väl Googla.

Men för den som undrar så skänker jag er en gnutta fotografier från de stunder jag hade kunskap om att ta kort. Resten är lika blankt för mig som det är för er.

Förrresten tror jag att jag hade kul. Ska kolla med Borås Tidning först, men jag är nästan säker på att jag hade kul.


Mitt dygn än så länge




Förrestet. Elvis är Gud och Lennon är Jesus. Bara så ni vet. Tycker Norrköping annat så dra åt.. tja... nått.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

AMEN va FAN är det för djävla FÖROLÄMPNING.....JAG.....GOOGLA????!!

Nä nu är du så god å talar om VA FAN ÄR Norwegian Wood?????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:P

Postat av: Wob

Nej snälla förlåt köra Miss. Men... ja.. om du inte vet så har du en stoooooooooooor kunskapslucka som du givetvis inte kan skyllas för utan det är väl Palmes skolpolitik som det handlar om. Men... Tja. Norskt trä.. Lennon. När han var bra. Liksom.

2009-03-22 @ 18:59:35
URL: http://wob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback