Nu retar jag nog upp någon tror jag

Ännu mer Wanja. Nu läste jag att allt skäll hon får beror på att hon är kvinna. Ja herrejösses. Verkar det inte väldigt bekvämt att vara kvinna ibland. Man kan liksom göra bort sig precis hur mycket som helst men allt skäll man får beror på att man är kvinna.

Missförstå mig gärna om du vill. Kvinnor är förtryckta i vårt land även om vi så gärna vill tro att vi är någon annanstans. Men att varje gång en kvinna gör bort sig så kommer samma skit fram. "Hon får skäll för hon är en hon".

Nä. Det håller inte. Inte en sekund. Vill kvinnor vara jämställda, vilket de givetvis vill och sannerligen borde vara så får de även ta ansvar för sina misstag.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Nähä nu håller jag INTE med du!!!

Kvinnor ska GIVETVIS utnyttja sitt kön (ja inte kön som i KÖN, å inte en sån man står i heller.....å inte står i som i att DEN står i ett kön.....äh fan va KRÅNGLIGT det här blev nudå!) när det gagnar henne, det är ju liksom själva essensen i att VARA kvinna för jösse namn, SKÄRP DIG WoB!!!



Från

/Miss Understood


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback