Så paff man blir

Så ytterst märkligt. När jag tittade på mobilen i morse fann jag ett sms från en gammal tjejkompis som bara konstaterade att "vi kan inte höras mer. Ring inte". Nähä? Meh!! Vad har jag nu gjort funderar man ju på. Men eftersom jag inte kan ringa och fråga så får det väl vara ett mysterium då. Varför händer det så konstiga saker hela tiden?

Jaja. Nog om det. Igår somnade jag tidigt, eller rätt så tidigt i alla fall och vaknade redan klockan 6 i morse. Ute är det dimmigt och grått men det är ju inte så mycket man kan göra åt det precis utan bara att hänga med. Själv är jag på ett strålade humör eftersom den långa skrivtorkan verkar ha lossat lite. Jag skrev det första jag skrivit på flera månader i går och inte för att det blev så strålande, men det blev nått i alla fall. Jag pratar om inlägget "vågar du" och jag är rätt så nöjd med resultatet. Nu ser jag fram mot mycket mer skrivande och jag har redan en radda ord som står på kö för att ramla ner och in i datorn.

Snart ska jag in till stora staden för att göra lite ditten och lite datten. Så det är väl läge för en kopp kaffe till och sedan jaga fram lite rena kläder och kamma till sig. Dagen ska börja, veckan tar sin start och det är bara att rulla på.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Hahaha, det låter ju som nåt PMS-ryck!



Gött att det börjar lossna igen med skriveriet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback