Saker en full tjock ful man kan göra

Jävlar i min lilla sillåda. Det börjar likna ordning igen i mitt liv. Så här fort har jag sannerligen inte återhämtat mig förut. Måste vara alla övning och vana som gör det.

Jag har:

  • Städat i köket
  • Letat fram kattlådan långt bakom allt i ena garderoben (den är liksom 10 kvm så det är ingen liten garderob att leta i).
  • Dragit fram dammsugaren
  • Klappat katten och har försökt att lägga allt mitt dåliga semvete i handen
  • Druckit kaffe
  • Kommit på att jag inte tagit mina tabletter i två dagar
  • Vädrat, vädrat, vädrat, vädrar. Det är vår i luften och jag funderar på att emigrera till nått ställe där sommaren är en quick soup.

Så. Det hela börjar sakta bli som det ska. Förutom att jag mår halvrisigt så mår jag liksom bra. Försök att förstå det kära medborgare. Men det sitter säkert nån surläpp som fullkomligt avskyr tanken på att man kan slarva en hel helg, leva på bidrag och dessutom vara vänsternått och fortfarande tycka att livet är helt ok. Säkert nån i Norrköping :-)

Men. Allt är väl. Jag har inga som helst minnen av helgen förutom små spridda sandkorn här och där. Men tänka sig. Det skiter jag i. Alla kan inte ta ansvar hela tiden. Det får regeringen göra. Eller Daniel vadhannukommerattheta. Jag? Äh. Liksom. Fuck.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback