Underbart!!!

Ok. Läget? Kul att vara här i Viskafors. Jaha. Men vad har du på dig människa? Den där färgen passar inte alls ditt lätt görna ansikte. Aha, smink. Ok. Du, gå en kurs. För min skull.

Lite så känns det idag. Eller totalt fel, PRECIS så känns det idag. Jag har lyckats med att vara otrevlig mot hela världen på en och samma gång. Fan, trodde ni Mohammedteckningarna retade upp folk. EY!!! Barnsligt. Här snackar vi riktiga grejor. Saker för en man att hantera. Tyvärr är jag nu ingen man så jag mår precis som jag förtjänar.

Av den där sorgliga gamla anledningen som jag inte kommer att gå in på, så missberäknade jag totalt gårdagens alkoholkonsumtion och hamnade strax, ja nästan med en gång, över beräknat riksgenomsnitt och därvid tar vår saga sin början. Eller egentligen sitt slut eftersom jag fortfarande försöker puzzla ihop saker och ting.

Man backtrasar sig själv på nätet. "Jaha, sa jag det då på FB"? Man kollar sin egen blogg efter lång vånda och upptäcker till sin stora glädje att man inte bett hela västeruropa dra åt helvete. Man kikar lite smått på andras bloggar för att se att man inte läckt en massa kommentarer. Man kollar mailen. AJ! Man har lovat hit och man har lovat dit. Man röker en cigarett. Man funderar på att sätta på en kanna kaffe. Man tvekar. Klarar magen det tro?

Helvetet är inte ett ställe. Helvetet är en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback