GHud är död (sic)

Nej. vi är inte överens. Alla. Om döden. Hon tror att det är en början på något och jag säger att det är slutet på allt. Som jag ser det har vi varit döda i miljarder år innan vi fick förmånaen att at leva en stund på den rätta jorden. Nej, jag tror inte på gud. Jag tror att han, för så klart att det är en HAN, är en önskan från oss människor att någon kan.... Fuck gud. dra åt helvete Jesus. Ni finns inte. Så klart ni inte gör. Ni är spöken. Önsnkningar av oss svaga människor att någon ska lösa våra problem. Nope. Mina Problem är,mina att lösa och Gud är död., Död. död, död, död, död STENDÖD,. Hasn dog på den åttondedagen.

Lennon, Elvis, Sinatra, Morrissey är mina gudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback