Scouse the mouse

För första gången i mitt liv så har jag inga ord. Eller, det har jag så klart. Hon, min kvinna, min blivande brud, säger åt mig gång på gång "vad jag än säger så har du ett bättre svar". Jo. Jag kan tycka det. Jag har inga talanger, jag är inte snygg, jag är inte speciellt klok, jag är kass på alla sporter förutom minigolf där jag kan slå en 5-åring. Men jag har ord. Det kan ingen ta ifrån mig. Jag har ord och jag vet hur de ska avändas. Tycker du inte det, Norrköping? Stackars dig som inte ser en talang?. Men nu har jag inga ord. Det som bubblar i mig är en massa svordomar. Det är inte snyggt att använda. Inte alls. Speciellt inte i den utsträck ningen jag tänker på.

Tänk dig alla fula ord du kan. Tänk dig några till. Plus några du inte ens vet finns. Nå. Där är jag. För att förklara hur jälva, fel JÄVLA bra jag mår just nu.

Ett ord som alltid funkar är Fuck. Men inte det amerikanska fuck.Utan ett Scause Fuck.  Vet du inte vad det är? Tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback