Häng dom. Lågt. Bara häng dom.

Varför är det alltid så att när jag är som klokast är jag som mest sårbar? "Det finns inga ord för det på det här jävla språket". Så jag låg där och funderade på varför en de del säljer sin själ till satan och kom på att jag gärna hade gjort det själv men min själ betingar inget pris. Sorry för mig. Mitt liv är värt inget och stoff.

Men det är mitt och vad mer kan jag göra. Så begjut mig med dina okväden.

Det jävligaste i det hela?

Jäg är fasiken nöjd.

Förövrigt är fasiken ett ord jag använder för lite.

Bahdde miiig.

(De som vet kan förstå det sista).

Men ni vet. Allt det där som gör dig lycklig gör din fru lycklig. Just för att det gör dig så ledsen. Så när du svarar mig hårt och fult så är det väl ändå inte mig du pratar med?

Kul, äntligen ett inlägg man bara inte KAN få svar på. För hur ska det gå till? Glömmer, den 3laka har alltid ett svar. Är man dessutom dum och elak så går allt liksom. Så, jag har redan svarat på allt du kommer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback