Viva le Sverige

Man blir allt mer ensam. Vi, eller är det bara jag, som tycker att SD har fel? Faceboklistan fylls av folk som tycker "jhag är vensk och jättetolt" (Sic). Idioter som inte ens förstår att deras efternamn är finskt. De vill med de kan inte och då måste det vara någon annans skuld. Skuld, skuld, skunld. Inte deras, någon annans. Lönen räcker bara till skit och det är Hassans fel.


Eller så heter de något med ss i slutet. Samma sak. Döda alla som gett dig en sämre lön än statsministern. Men statschefen kommer du kämpa för in i döden och hans ärvda rätt att leva över dig.

Så trött. Ge mig någon som tänker och jag ska tänka mot den. Men det som kommer mot mig är fett, drägg och smutsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback