Nä nu säger jag snart upp mig

Näe. Nu går det inte alls bra. Inte kunder jag somna förrän vid 9 i morse. Inte har jag fått några recept på mediciner än. Jag är förkyld. Maten är slut här hemma. Katten gråter. Väggarna skriker och krymper och banne mig har jag inte lite ont i naglarna med. Det är egentligen absolut inget som funkar. Alls. Men det får väl vara så då. För ett tag.

Det största problemet är egentligen att jag inte kan se skuggan av recept när jag loggar in på Apoteket.se. Nu har jag varit utan de flesta av mina små kapslar och piller, de som ska göra att jag trallar hela vägen från dag till natt, i några dagar och det börjar verkligen kännas. Snurrig i kolan, svårt att sova, ännu svårare att koppla av ens en sekund. Håhåjaja. *Host*

Det mesta, ja mer eller mindre allt, tyder på att jag återvänder till sängen och bara nyser och snörvlar och tycker vansinnigt synd om mig själv.

Jo. Jag gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback